Tuesday, November 11, 2008

My Today *\\11.11.2008//*

梦见 seksyen 4 的事,
梦见妈妈让我转校回去,
只可惜那只是一场梦。

今天有补习,
不过,
经过昨天的事,
我也不敢叫哥哥载我,
所以就没有去了。
但是我会自己在家读书…
Dear 考试,我也读书,
我们一起加油~!
=]

同一时间,
想起 seksyen 4,
想起 LM,
想起那天老师说,
弄一个金牌…
老师讲笑的,
但我是认真的啊!
唉,绝望!
哥哥真的很厉害,
什么都做到很好。
我的朋友,
课外活动好,
读书好,
人缘又好,
什么都好…
真的很羡慕。
老师还说,
如果他早点进 LM,
他能够上位,
真好~
在老师眼中,
我进了 LM 两年多,
他的心里也不会想到让我上位吧?
在我泄气的同时,
看见一个水壶上的字,
很有意思,
是水壶可怜我吗?

水壶上写着:

Persistence –坚持
1. refuse, in spite of argument, opposition, failure, ect to make any change in ( what one is doing, one’s beliefs, etc )

2. continue to exist.

♥ To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.

就像 you hung 所讲,
Think big, dream big.
And at the same time, we must believe.
Thanks you hung.

:)




- my work. =]










- jia you jia you. =]








- PERSISTENCE ♥


- by kellye tan

No comments :