Monday, January 31, 2011

| R4ND0M | * 变化

我好像对所有的事情都放慢了脚步,是好是坏?
有时走得太快,别人会跟不上我的步伐;
可是走得太慢,会觉得似乎欠了点什么。


好像突然间觉得所有的东西变得不一样了,
我很不习惯,
好像变得很奇怪了,
让我很难适应。


好像突然间觉得很陌生,也开始不想讲太多的话了。
我,文雅吗?
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 :)


okay 啦,认真的,最近真的觉得自己怪怪的,也好像静了很多,头脑想的东西也慢了很多。
是钝了吗?应该不会吧?我才不要变笨呢!


可是好像就是怪怪的,
我怎么了?:(




Blogged,
Kell.

1 comment :

Anonymous said...

Hmm it seems like your site ate my first comment (it was super long) so I guess
I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips and hints for newbie blog writers? I'd really appreciate it.


Feel free to visit my website - top research paper topics